شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

واکنش قالیباف به حمله تروریستی سراوان: سکوت وطن‌فروشان از شهادت جوانان شجاع کشور از چشم مردم دور نخواهد ماند

  • کد خبر: ۱۶۵۳۲۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
واکنش قالیباف به حمله تروریستی سراوان: سکوت وطن‌فروشان از شهادت جوانان شجاع کشور از چشم مردم دور نخواهد ماند
رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان، گفت: سکوت خائنان و وطن‌فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (دوشنبه، یکم خرداد‌ماه) در نطق پیش از دستور، گفت: شهادت مظلومانه‌ مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان، نیرو‌های مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند. فریاد این نااهلان در زمان  مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند. هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یکصدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف اضافه کرد: همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی را گرامی می‌دارم، ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه‌ی غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->